üvegháló

Konnektivista üveggyöngyök – 3. Tanuláselmélet-e a konnektivizmus?

Merő spekulációnak tűnhet az alábbi bejegyzés. Akiket nem érdekelnek a formalizmusok, csak a gyakorlati következmények, azok számára nem fogyasztható. Ha foglalkoztat a kérdés, hogy komolyan lehet-e venni a hálózatalapú pedagógia kérdéskörét, illetve szeretnéd tisztázni, hogy milyen helyet foglal el a konnektivizmus a pedagógiában, akkor kérlek kapcsolódj az alábbi gondolatmenethez!

Konnektivista üveggyöngyök - 1. témamegjelölés

Mindenekelőtt fontos leszögeznünk, hogy a barátom a konnektivizmus” - a 3. Okt-inf konferencián ezzel a nem szokványos coming-outtal indított emberünk, majd hozzátette: “Ami biztos: valami történik”. Az udvarias felvezetés után jól megkritizálta a mozgalmat, és kijelentette: könnyen megeshet, hogy a konnektivizmus nem több tartalommal feltöltött web 2.0 -nál, és ha kijózanodunk az újszerűség eufóriájából, rádöbbenhetünk arra, hogy nem létezik az a didaktikai modell, mely a felnőtt állapotba taszítaná a hálózatalapú tanulást.