Ugrás a tartalomra
crescendo
  • Összes
  • Önmegvalósítás
  • UX
  • E-learning
  • Alvás
önmegvalósítás
integralvision
ügyféligény

Az ügyféligény

cs, 2019-01-10 00:00 0 hozzászólás

Az ügyféligény egyike azon fogalmaknak, mely ellen hiába küzdök, újra és újra felüti fejét. Ez nem csak nálunk, korábbi munkahelyeimen is téma volt, nem tapasztaltam még olyan munkakörnyezetet, ahol valamilyen mértékben ne lett volna jelen az ügyfélnek való túlzott megfelelési vágy. A teljes cikk az integralvision.hu oldalán érhető el.

  • Évvégi visszatekintő

    cs, 2018-12-06 00:00
    integralvision
    retrospektív
    önmegvalósítás

    Két oldalnyi jegyzetet hozott magával. Alaposan átrágta magát a kérdéseken, tudta, hogy miről és milyen sorrendben szeretne beszélni. Ő az a srác, aki egy-két éve még a retrókon passzolt, akit a kódolás éltetett, és minden más felesleges időhúzásnak tűnt.

  • Csapatmunka Watsonéknál

    k, 2018-11-20 00:00
    integralvision
    önmegvalósítás

    Idén 6 ember csatlakozott a céghez. Hat ízben integráltunk új embert az IV-be, melyből az első két találkozásnál a mélyvízhez nem kínáltunk kapaszkodót.

  • Most akkor mi a mondás?

    k, 2018-11-06 00:00
    integralvision
    cégkultúra
    önmegvalósítás

    “Most akkor mi a mondás?...” - harmadikként szólalt fel aznap a céges retrón. Túl voltunk már két könnyebb témán, amikor felvezette a kérdését. Koherens, jól megfogalmazott téma volt egy apró szépséghibával. Nem volt alanya a mondatnak.

A blog bejegyzéseit a Creative Commons Jelöld meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé.

Az írások RSS csatornája
crescendo
  • Blogról
  • Cikkek
  • Bejegyzések
  • Könyvek
  • Podcastok
  • Prezik
Népszerű kategóriák
  • Alvásparalízis
  • Cél
  • Crescendo
  • Dasein
  • E-learning
  • Individuáció
  • Karrier
  • Krízis
  • Pedagógia
  • Pszichológia
  • Tudat
  • Tudatos álom
  • Tudásmenedzsment
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi tájékoztató
Kulcsár Zsolt, zsolt.kulcsar @ crescendo.hu