Fattyú utód volna az e-learning 2.0?

Mi az e-learning 2.0? David Jennings szerint a megoldásszállítók és tanácsadók azon igyekezete, hogy távoltartsák magukat a hagyományos e-learning kudarcaitól. Tömören: a Web 2.0 és e-learning fattyú utóda.

Jemmings a Web 2.0 kapcsán körvonalazott szemszögből érvel azt állítva, hogy a kettő pont nullás fogalomnak nincs létjogosultsága, hiszen egyik jellemzője sem hordoz önmagában új minőséget a hagyományos szemlélethez képest.
Godfrey Parkin E-learning grows up cikkében az e-learning 2.0-t egyenesen szörnyű és nem megfelelő megnevezésnek tartja, ugyanakkor kihangsúlyozza, hogy a ma létező e-learning szemlélet lassan őskövületnek számít: "A mai e-learning ahogyan a köztudatban él nem más, mint a T-Ford fázisban lévő oktatás".
A Web 2.0-ban az a legjobb, hogy senki nem tudja pontosan, hogy mit jelent. Az e-learning 2.0 hatványozottan ebben a pózban tetszeleg úgy, hogy közben eszeveszetten lohol a hangzatos Webes trendek nyomában.

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><blockquote><p><br>
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.

További információ a formázási lehetőségekről