cég

A bizalom képessége

A bizalmat gyakran úgy kezelik, mint egy olyan tényező, mely vagy van, vagy nincs, és nehezen változik. Tény, hogy az üzleti életben a személyes kapcsolat olyan erős bizalmi tőkét eredményez, melyet egyébként nagyon nehéz elérni. Tapasztalatom szerint a személyes kapcsolat lényeges, de nem a legfontosabb összetevője a bizalom elnyerésének és fenntartásának.

Az emberközpontú munkahely 6 elve

Az elmúlt fél évben néhány fővel gazdagodtunk, minek következtében egyre hangsúlyosabb kérdéssé vált, hogy miként tudunk emberközpontú értékek mentén eredményes cégként fejlődni és növekedni. Meggyőződésem, hogy a vezető fejében kell eldőljön, hogy tekintélyelvű, vagy önszerveződő munkakörülményeket teremt maga körül. Amikor a cég léte és fennmaradása a tét, a legszebb elv is ideges kapkodássá csökevényesedik, ha nincs egy tudatos, iteratív építkezés a kijelölt értékek mentén.

A nárcisztikus vezető 5 vonása

Két évtizeddel ezelőtt jelent meg egy tanulmány, melyben a karizmatikus vezetők sötét oldalát boncolgatja három pszichológus. A szerzők szerint a pszichológiailag problémás, ámde karizmatikus vezetőket legalább három kategóriába sorolhatjuk:

Marketing hitvallás

Részt vettem egy 4 órás marketing workshopon. A cél az volt, hogy marketing stratégiát alkossunk egy gyors tempóban fejlődő cégnek. Hogyan kell ezt csinálni? Mit mond a szakirodalom ebben a kérdésben? Mit tanultunk a suliban, és hogyan alkalmazható éles helyzetben?